niedziela, 14 stycznia 2018

Garść Informacji czyli Prorok (nie)Codzienny nr.01

Hallo Hoop Hoop! ♥

Kochani witam Was serdecznie po długiej nieobecności. Jak możecie zauważyć rok 2018 przyniósł zmiany min. nowy szablon bloga, nowy tytuł bloga a także nową treść.
Tak, tak wiem, że robię to po raz kolejny aczkolwiek pod wcześniejszą wersją tekstu ślad zostawiła Multivariate Ego, której słowa dały mi wiele do myślenia. Postanowiłam raz jeszcze przemyśleć całą historię, sposób mojego pisania, poświęciłam temu wiele czasu i oto jestem.
Nowy '' Rozdział I '' przechodzi właśnie ostatnie szlify a także poprawki więc jeszcze tego wieczora ukaże się na stronie.
Mam nadzieję, że i tym razem Multivariate Ego pozostawi opinię gdyż jestem ogromną fanką Jej perfekcyjnych prac i chętnie poznam opinię tak dobrej autorki.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim z Was, którzy powierzyli swój głos Karnawałowi Uczuć na stronie Katalogu Granger co pozwoliło mi zwyciężyć konkurs '' Promujemy Świeżaki '', jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, które pchnęło mnie do przodu i dodało wiatru w skrzydła.♥

Mam nadzieję, że nową wersję opowiadania przyjmiecie dobrze oraz wyrazicie swoją opinię w komentarzach.

Dziękuję za uwagę, 

White Widows.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz